Zaidimai - nemokami

Visi žaidimai - nemokami zaidimai internete su prizais ir rezultatais. www visi zaidimai lt - zaidimai zaisti online vaikams ir suaugusiems!

Pradžia arrow Straipsniai arrow Empire: Total War
Empire: Total War
Parašė Administrator   
2009 04 01
Image Empire: Total War žaidimo šauniausia naujiena kad kūrėjai mums pateikia veikiantį pasaulio žemėlapį internetiniame rėžime. O tai reiškia, jog galėsime kariauti ir grobti teritorijas pasauliniame žemėlapyje su draugais. Šis internetinis kampanijos rėžimas bus pirmą kartą „Total War“ serijoje. Ar gi ne smagumėlis ?

Žaidimo epocha XVIIIa., laikmetis tarp 1700 ir 1800-ųjų metų. Vos šimtmetis, kas lyginant su ankstesniais serijos žaidimais atrodo apgailėtinai. Bet vargu ar tai pajusit žaisdami nes dabar vienas žaidimo ėjimas trunka pusmetį. Kadangi žaidime vyksta atradimai, plėtros, industrijos revoliucijos žaidėjų laukia dar įdomesni įšūkiai ir per tą minėtą pusmetį įvyksta labai daug įvykių. Nauji daliniai, naujos kovinės strategijos, infrastruktūros, kultūros vystymo galimybės atsiveria faktiškai kasmet, o ne kas šimtmetį kaip buvo anksčiau. Technologija ir progresas dabar Empire: Total War žaidžime užimą svarbią vietą, tad žaidėjo laukia nauji galvos skausmai. Kiekvienas technologinis žingsnis į priekį iš esmės apverčia žaidimo eigą tiek kampanijos tiek taktiniame žemėlapyje.

Image

Kampanijos žemėlapyje technologinis progresas iš esmės atveria naujas plėtros ir ekonomikos galimybes. Žaidėjui metamas iššūkis, kai jis turi sugebėti suderinti mokslinę savo imperijos raidą su egzistuojančiomis aplinkybėmis, tačiau tuo pat metu neužkirsti sau alternatyvių kelių. Turiu galvoje tokį niuansą, kad dalies pastatų tobulinimas ar vystymas galimas tik viena kryptimi, ir tą kryptį reikia teisingai pasirinkti atsižvelgiant į politinę ir ekonominę padėtį. Reikia numatyti artimiausius imperijos sienų plėtros planus, analizuoti kokias naujas galimybes atvers nauji regionai. Jei pradėjęs žaidimą derlingoje vidurio Europoje švaistysi lėšas ir mokslinį potencialą žemės ūkio vystimui, tai užkariavęs visiškai kitais resursais turtingas Rusijos stepes lygiai taip pat iššvaistysi ekonominį jų potencialą. Mokslinė raida, nors žaidime užima iš pažiūros nežymią vietą, iš tiesų yra visos statybos ir karybos pagrindas. Taip Total War kampanijos žemėlapis, kurį anksčiau naudojom tik armijų ir agentų perkėlimui iš vienos vietos į kitą, galų gale virto visaverčiu žaidimu. Tai lyg supaprastinta civilizacija. Civilizacija kurios mūšiams vykstantiems pasakiškuose 3D laukuose vadovauji pats.

Image

Mokslo įtaka mūšio laukui taip pat turi didelę reikšmę. Kaip minėjau anksčiau, žaidimo pradžioje taktinės karių galimybės ypač skurdžios. Atskiri būriai įvaldę vienintelę linijos formaciją. Jei kelis dalinius sujungiame į vieną kovinę grupę, galim naudoti grupinę formaciją. Tai banalūs pėstininkų rikiavimo sprendimai, kuriuose dar gali būti įterptos artilerijos ar kavalerijos pozicijos. Taigi pirmuosius 20-30 mūšių žaidėjas sužaidžia dar senuoju principu. Kavalerija nėra visiškai bevertė, artilerija priešingai, dar nėra tokia gera, kad galėtų būti deramai įvertinta. Mūšio esmė pėstininkai ir jų  manevrai. Kavalerijos panaudojimas susiaurėja iki ankstyvųjų Romos epochos laikų. Tai jėga kuria panaudoji kai priešas neapsisprendžia jau bėgti ar dar pakovoti. Tačiau pėstininkams, net ir turintiems primityvias muškietas vadovauti įdomu. Reikia išmokti neskubėti, šaltakraujiškai vertinti padėtį, numatyti kelis žingsnius į priekį. Esminė kiekvieno mūšio užduotis yra gebėjimas sukoncentruoti ugnį į pasirinktą priešo dalinį ir privertus jį bėgti, pradėti manevrus. Manevrus padėsiančius išvengti atsakomojo smūgio ir ruošiantis naujai salvei.

Image 

Todėl realiai pradinis armijos surikiavimas groja gan menką reikšmę. Tiek puolant, tiek ginantis nuolat reikia mėginti prisitaikyti prie priešo veiksmų. Galimybė kontroliuoti pastatus, išnaudoti gyvatvores kaip priedangą šią užduotį paverčia dar įdomesne. Veržlūs ir netikėti „nurašytosios“ kavalerijos smūgiai tai dalykas kurio iki šiol neišmokau dorai numatyti. Jie nuolat nuneša pamirštą avangardą su visa ten esančia artilerija.
Na bet anksčiau ar vėliau apsipranti... O tada bac į rūmus atvyksta vietinis lordas su nauja įdėja. Nesvarbu kokia ji… Tai gali būti po vamzdžiu tvirtinama bajonetė, šrapnelė artilerijai, naujas karių rikiavimo metodas ar dar kokia smulkmė. Smulkmė ant popieriaus, bet ne mūšio lauke. 15 žaidimo metų artimo kontakto vengęs generolas turi sugebėti priimti naujovę ir išnaudoti durklų sukuriamą persvarą. Visada avangarde buvusi artilerija, kurios apsaugai pakakdavo vieno būrio, tampa taiklesnė, plačiau panaudojama. Reikia sugalvoti, kaip išnaudoti ir atsiradusį jos mobilumą. Paversti ją manevrų dalimi, sukurti jai deramą apsaugą. Žaidimo eigoje, net jei jo metu konfrontacijoje dalyvauja viso labo dvi tautos, taktinė mūšio eiga nuolat kinta. O ką jau bekalbėti apie tai, kad tų tautų žaidime per 15. Kiekviena jų naudoja savitas karines doktrinas, savitus kovinius vienetus, turi savitus privalumus. Vieni mobilūs, kiti taiklūs, treti disciplinuoti. Žaidime įtakos turi net klimato sąlygos. Rusai šaltį kenčia geriau nei Prancūzai. Tai žinom iš istorijos vadovėlių. Laikas išnaudoti tai ir žaidime.

Empire: Total War žaidimo reikalavimai:

Operacinė sistema: Windows XP 32(Service pack 2), Windows Vista 32.
Procesorius: 2.4 GHz vieno branduolio Intel ar AMD procesorius.
Darbinė atmintis: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).
Vaizdo korta: 256MB su DirectX 9.0c palaikymu shader 2.0 versija.
Garso plokštė: Directx9.0c palaikanti garso plokštė.
Kietasis diskas: 15 GB

Paskutinį kartą atnaujinta ( 2009 04 01 )
 

Nemokami žaidimai


 

Naujausi žaidimai online

Angry Birds Eggs (6075) Super Mario stiliaus online žaidimas, kur pagrindiniai veikėjai - Angry Birds.
Angry Birds Rio Online (18737) Garsusis Angry Birds online! Nieko nereikia siųstis. Žaidimo taisyklės visiems žinomas - įtempiate pauktšelį ir paleidžiate. Jūsų tikslas per kuo mažesnį bandymų kiekį paleisti į laisvę visus paukštelius. 
Mario Jet Ski Lenktynės 3D (18862) Mario Jet Ski  - tai  lenktynės vandens motociklais! Čia svarbiausia atvažiuoti pirmam, vengti įvairių kliūčių ir rinkti įvarius spartinimus.
Skautai atakuoja (24554)

Staggy The Boyscout slayer žaidimo esmė - nugalėti  visus skautus - zombius, uždirbti pinigų  ir pirkti naujus ginklus.

Ataka: Tarpas (Space)
Judėjimas: rodyklės
GInklų keitimas: 1-7
Pauzė: P

Detektyvinis žaidimas (23331) Detective Grimoire yra detektyvinis žaidimas, kurio tikslas išspręsti detektyvinius uždavinius. Norėdami žaisti šį žaidimą, turėtumėte suprasti anglų kalbą.

Per 0.47767 s su 12.757